استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

روزنامه‌ "ديلي ميل " از توافق نهايي رئال مادريد با باشگاه تاتنهام براي به خدمت گرفتن گرت بيل با رقم 86 ميليون پوند خبر داد.


رئال مادريد در فصل نقل و انتقالات تابستاني مدت‌ها در پي به خدمت گرفتن گرت بيل، ستاره ولزي تاتنهام بوده است.

اين بازيکن روز گذشته (يکشنبه) براي امضاي قرارداد با رئال مادريد وارد اسپانيا شد.

روزنامه‌ "ديلي ميل" چاپ انگليس امروز از موافقت باشگاه تاتنهام براي پيوستن گرت بيل با رقم خيره کننده 86 ميليون پوندي رئال مادريد خبر داد. به نقل از اين روزنامه‌، دانيل لوي، مالک تاتنهام شب گذشته موافقت خود را با رفتن بهترين بازيکن تيمش به رئال مادريد اعلام کرده است.

اگر ادعاي روزنامه ديلي ميل به تحقق بپيوندد اين انتقال به گران قيمت‌ترين انتقال بازيکن در تاريخ فوتبال تبديل خواهد شد. پيش از اين رکورد انتقال کريستيانو رونالدو از منچستر يونايتد به رئال مادريد با 80 ميليون پوند بيشترين نقل و انتقالات صورت گرفته بين اين دو باشگاه بوده است.

تاتنهام براي به خدمت گرفتن اين بازيکن شش فصل پيش تنها مبلغ هفت ميليون پوند به باشگاه ساوت‌همپتون پرداخت کرد. به نقل از اين روزنامه‌، باشگاه مادريدي در سه قسط مبلغ قرارداد بيل را به باشگاه تاتنهام پرداخت خواهد کرد.

گرت بيل که با قرارداد شش ساله به مبلغ 86 ميليون پوند به رئال مادريد پيوسته، قرار است هفته‌اي 300 هزار پوند از باشگاه مادريدي دريافت کند. با انتقال گرت بيل به رئال مادريد، او توانست بالاتر از کريستيانو رونالدو، کاکا و ادينسون کاواني گران‌قيمت‌ترين نقل و انتقال فوتبال جهان را به نام خود ثبت کند.

10 گران قيمت‌ترين نقل و انتقالات جهان نيز به ترتيب زير است:

1- گرت بيل از تاتنهام به رئال مادريد ، آگوست 2013 ، 86 ميليون پوند

2- کريستيانو رونالدو، از منچستر يونايتد به رئال مادريد، ژوئن 2009 ، 80 ميليون پوند

3-‌ کاکا از ميلان به رئال مادريد، ژوئن 2009 ، 56 ميليون پوند

4- ادينسون کاواني، از ناپولي به پاري سن ژرمن، جولاي 2013 ، 55 ميليون پوند

5- رادامل فالکائو، از آتلتيکو مادريد به موناکو، مي 2013 ، 51 ميليون پوند

6- فرناندو تورس، از ليورپول به چلسي ، ژانويه 2011 ، 50 ميليون پوند

7- نيمار از سانتوس به بارسلونا، مي 2013 ، 48.6 ميليون پوند

8- زين الدين زيدان از يوونتوس به رئال مادريد ، جولاي 2001، 45.6 ميليون پوند

9- زلاتان ابراهيموويچ از اينتر به بارسلونا، جولاي 2009،40 ميليون پوند همراه ساموئل اتوئو

10- هالک از پورتو به زنيت، جولاي 2012 ، 39.5 ميليون پوند

ديلي ميل اعلام کرده به دليل بازي رئال‌مادريد و گرانادا مراسم معارفه گرت بيل به بعد از اين مسابقه موکول کرده است. به همين خاطر مراسم معارفه «گرت بيل» روز سه‌شنبه در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار مي‌شود. گرت بيل در حال حاضر در آپارتمان مدير برنامه‌هاي خود در ماربلا حضور دارد.

تيم فوتبال تراکتورسازي در آغاز هفته سي‌ويکم ليگ برتر مقابل داماش به برتري رسيد.


در آغاز هفته سي‌ويکم ليگ برتر فوتبال عصر امروز از ساعت 17 تيم‌هاي داماش و تراکتورسازي در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور حدود 10 هزار هوادار به مصاف يکديگر رفتند.

به گزارش فارس، در نيمه اول اين تبريزي‌ها بودند که توانستند با 2 گل مسعود ابراهيم‌زاده 19 و مهدي سيدصالحي 25 پيش بيافتند، اما در نيمه دوم داماشي‌ها بهتر بازي کردند و توانستند در دقيقه 65 توسط عليرضا جهانبخش به گل دست يابند، اما در پايان تراکتورسازي با نتيجه 2 بر يک به برتري رسيد.

تراکتورسازي با اين برد 58 امتيازي شد و در همان رده سوم باقي ماند. داماش نيز با 37 امتياز جايگاه سيزدهمي‌اش را در پايان اين هفته از دست نخواهد داد.

قضاوت اين ديدار بر عهده البرز حاجي‌پور بود. وي به جواد کاظميان و محمد نصرتي از تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.

تراکتورسازي 13 فروردين‌ماه در چارچوب هفته سوم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ميهمان الشباب عربستان خواهد بود. هر دو تيم 4 امتيازي هستند و نماينده ايران با کسب برد در اين ديدار با روحيه بهتري به مصاف حريف خود مي‌رود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان